Favorieten

Je hebt nog geen favoriete producten gevonden!

Ontdek de producten op onze website en klik op het hart-icoontje om producten aan deze favorieten-lijst toe te voegen.

Begin met ontdekken

Merk Samsung gaat op de schop

Volgens een Oostenrijkse krant gaat het merk Samsung flink op de schop. Er komt een nieuw logo en reclamespotjes gaan er behoorlijk ander uit komen te zien.

De bron meldt dat Samsung een reclamebedrijf in de arm heeft genomen dat in het verleden ook voor Nike en Starbucks opdrachten heeft verricht. Grootste wijziging zal die van het logo zijn, het bekende blauwe ballonetje met de Samsung-naam erin.

Samsung logo
Zeg maar dag met je handje

Het is overigens niet voor het eerst zijn dat Samsung het logo aanpast. Het huidige logo werd in 1993 geïntroduceerd en staat voor betrouwbaarheid en stabiliteit. Het toekomstige logo zou per afdeling een andere kleur gebruiken. We zouden dat nieuwe logo pas in januari gaan zien, mogelijk tijdens elektronicabeurs CES.

Bron: Channelnews.com.au

Martijn Rodenboog
Hoofdredacteur
Martijn is als oprichter van NieuweMobiel.NL verantwoordelijk voor zowel de technische als de strategische ontwikkeling van het platform. Met een achtergrond in de ICT heeft hij de website vanaf de start in 2002 volledig zelf ontwikkeld en onderhoudt deze tot op de dag van vandaag.
Top