Telfort blijft Telfort, maar het is toch een beetje anders


Na de overname door KPN is de grote vraag: blijft Telfort wel de Telfort die de afgelopen jaren die grote groei doormaakte?

Het antwoord is simpelweg: Ja. Voor de consument geen veranderingen op het vlak van speciale pakketten, tarieven of inmengingen vanuit KPN. Telfort zal in de komende maanden op dezelfde voet verder gaan verklaarde Stephanie Harmsen en Huib Dekker, die nieuwe topmanagers van Telfort, tegenover NieuweMobiel.

Wat verandert er dan wel bij Telfort? Vrij weinig. Vanuit KPN is bij monde van Ad Scheepbouwer, CEO van KPN, de opdracht gegeven zo door te gaan met de huidige lijn die men in de afgelopen jaren ingezet heeft. Sponsoring, de uitstraling naar buiten en de manier waarop u de consument met Telfort te maken heeft zal op geen enkele wijze veranderen.

Voor Telfort zullen er natuurlijk intern wel onderdelen wijzigen. Zo is het gedeelte dat onder andere te maken heeft met AH mobiel overgeheveld en samengevoegd met de activiteiten van KPN en zal er in de toekomst samen worden gewerkt aan het verbeteren en samenvoegen van de huidige netwerken.

Ook nieuwe initiatieven als het al aanwezige EDGE en eerder aangekondigde HSDPA zullen in samenwerking met KPN verder worden uitgewerkt. Al kan wel nu worden gemeld dat HSDPA en de ontwikkeling van een volledig UMTS netwerk door Telfort op een laag pitje zijn gezet.

Telfort zal binnen de markt zijn eigen positie behouden en doen waar zij sterk in zal zijn: de markt volgen op de punten waar deze sterk in is en de klant hetgeen bieden waar men naar verlangt. Iets wat KPN de afgelopen jaren niet kon onder de grote massa en daarin de juiste Nederlandse partner heeft gevonden, genaamd Telfort.



Praat mee over dit artikel