Favorieten

Je hebt nog geen favoriete producten gevonden!

Ontdek de producten op onze website en klik op het hart-icoontje om producten aan deze favorieten-lijst toe te voegen.

Begin met ontdekken

T-Mobile gaat aan de Twitter

T-Mobile goes web 2.0. Het opent twee Twitter kanalen; één voor verkoop en één voor service. Zo kunnen klanten met vragen of klachten geholpen worden terwijl ze tegelijkertijd op de hoogte blijven van acties en aanbiedinge

T-Mobile start vandaag met twee Twitter kanalen voor service en verkoop. Via twitter.com/tmobile_webcare kun je vragen, klachten en problemen afvuren op het het T-Mobile webcare team. Het andere account, twitter.com/tmobile_shop, is vooral bedoeld om consumenten te informeren over nieuwe diensten, aanbiedingen en mobiele telefoons.

T-Mobile Twitter

De directeur Klantenservice, Alexander Hamel, verwoord het als volgt; ‘In navolging van het succes van ons online klantenforum, is het inzetten van Twitter voor ons een logische stap. Twitter is laagdrempelig en biedt klanten en consumenten de mogelijkheid tot direct contact. Zo kan het webcare team snel vragen over onze dienstverlening en producten beantwoorden of iets voor je uitzoeken. Tegelijkertijd kunnen consumenten elkaar op deze manier verder helpen. Uit ervaring met het online forum verwachten wij dat ook dit de relatie die wij hebben met onze klanten ten goede komt.’

Delen:
Martijn Rodenboog
Hoofdredacteur
Martijn is als oprichter van NieuweMobiel.NL verantwoordelijk voor zowel de technische als de strategische ontwikkeling van het platform. Met een achtergrond in de ICT heeft hij de website vanaf de start in 2002 volledig zelf ontwikkeld en onderhoudt deze tot op de dag van vandaag.
Top