Favorieten

Je hebt nog geen favoriete producten gevonden!

Ontdek de producten op onze website en klik op het hart-icoontje om producten aan deze favorieten-lijst toe te voegen.

Begin met ontdekken

Telefoon met abonnement zoeken

Telefoon met abonnement nodig? Laat het vinden van een telefoonabonnement met telefoon maar aan ons over. Hier vind je alle mobiele telefoons met abonnement van alle aanbieders en webshops waardoor we altijd de voordeligste prijs hebben. Zo hebben we Odido, KPN en Vodafone. Goedkoper kan niet. Vergelijk en oordeel zelf. Lees verder

Gevonden: 236 telefoons
Onze keuze
Apple iPhone 16 (A3081)Apple iPhone 16 (A3081) Black
€ 37,50 p/m
5 kleuren
Onze keuze
Samsung Galaxy S25 (S931)Samsung Galaxy S25 (S931) Blue Black
€ 13,00 p/m
7 kleuren
Onze keuze
Apple iPhone 16 Pro (A3083)Apple iPhone 16 Pro (A3083) Black Titanium
€ 13,00 p/m
4 kleuren
Samsung Galaxy S25 Ultra (S938)Samsung Galaxy S25 Ultra (S938) Gold
€ 13,00 p/m
7 kleuren
Samsung Galaxy A56 (A566)Samsung Galaxy A56 (A566) Green
€ 18,00 p/m
3 kleuren
Apple iPhone 15 (A3090)Apple iPhone 15 (A3090) Black
€ 13,00 p/m
5 kleuren
Apple iPhone 16 Pro Max (A3084)Apple iPhone 16 Pro Max (A3084) Black
€ 13,00 p/m
4 kleuren
Apple iPhone 13 (A2633)Apple iPhone 13 (A2633) (PRODUCT) RED
€ 13,00 p/m
6 kleuren
Samsung Galaxy S24 FE (S721)Samsung Galaxy S24 FE (S721) Black
€ 24,00 p/m
4 kleuren
Fairphone 5Fairphone 5 Green
€ 13,00 p/m
4 kleuren
Nieuw
Samsung Galaxy XCover 7 ProSamsung Galaxy XCover 7 Pro Black
€ 28,00 p/m
1 kleur
Motorola Moto G75 5GMotorola Moto G75 5G Aqua Blue
€ 13,00 p/m
2 kleuren

Ben jij op zoek naar een goedkoop mobiel abonnement met telefoon? Dan zit je hier goed want hierboven tref je alle in Nederland verkrijgbare telefoons + abonnement aan. Je kunt in het filter de beste telefoon voor jou vinden of je gebruikt de gidsen hieronder om de beste deal te vinden.

Waarom bij NieuweMobiel.NL?

Als prijsvergelijker verzamelen we alle telefoons en alle abonnementen, van alle aanbieders en alle providers. Hierdoor hebben wij het complete aanbod en dus altijd de laagste prijs. Je hoeft geen prijzen meer te vergelijken bij de bekende aanbieders, dat hebben wij al voor je gedaan.

De voordelen waarom je een nieuwe telefoon met abonnement bij NieuweMobiel.NL koopt zijn:

  • Ruime keuze: alle telefoons, alle telefoonmerken en alle netwerken
  • Laagste prijs: we tonen de voor jou laagste prijs
  • Bespaar tijd: laat het vergelijken maar aan ons over
  • Betrouwbaar: lees ervaringen van echte gebruikers en kundige experts

Je koopt je volgende mobiel met abonnement bij ons en niet bij andere vergelijkers omdat we dagelijks ieder uur prijzen inlezen, niet doen aan tip-vermeldingen die ons meer opleveren en jou meer geld kosten. Benieuwd naar ons verdienmodel? Lees daar meer over op onze over-pagina.

Hoe kies je de juiste telefoon?

Telefoons zijn er in alle maten en in alle prijscategorieën. Maar welke moet je kiezen? Wij raden doorgaans aan; heb je nu een bepaald merk en ben je tevreden? Koop van dat merk dan ook een nieuwe. Heb je bijvoorbeeld nu een oude iPhone en beviel die goed? Overweeg dan een nieuwe iPhone met abonnement.

Apple iPhone of Samsung Galaxy?

Had je een Samsung Galaxy? Kijk dan bij naar een nieuwe Samsung telefoon met abonnement. Maar je hoeft natuurlijk niet merktrouw te blijven. Ben je een Android-gebruiker dan kun je ook een goede en goedkope telefoon met abonnement vinden bij andere fabrikanten. Kijk eens bij alle Android-telefoons.

Onze handige keuzehulp

Zoek je iets speciaals? We hebben een handige telefoon keuzehulp die jou helpt om een nieuwe telefoon met abonnement te vinden. Of dat nou een high-end smartphone, kundige midrange telefoon of goedkope budget-telefoon is. Of misschien zoek je wel een seniorentelefoon, een telefoon met goede camera of een robuuste telefoon. Onze keuzehulp helpt je op weg.

Hoe kies je het beste telefoonabonnement?

Het beste telefoonabonnement heeft precies wat jij nodig hebt. Hoeveel minuten bel jij per maand? En hoeveel internet gebruik je maandelijks? Heb je voldoende bereik? En betaal je daar niet teveel voor?

Ons stappenplan voor het ideale abonnement is als volgt:

1. Kies je netwerk en provider

Heb je voorkeur voor een bepaald netwerk? Of heb je slechte ervaringen met de dekking van een specifiek netwerk? Je hebt de keuze in Nederland uit drie netwerken;

  • KPN (Budget Mobiel, Lebara, Simyo en Youfone)
  • Odido (Ben, Caiway, Delta en Simpel)
  • Vodafone (50+mobiel en hollandsnieuwe)

KPN en Vodafone hebben het grootste netwerk met de meeste dekking. Dat is vooral belangrijk wanneer je vaak in buitengebieden bent. De prijzen zijn vaak wel wat hoger. Odido (voorheen T-Mobile) heeft een moderner netwerk wat soms sneller is.

2. Kies je bundels

Een telefoonabonnement bestaat uit bundels voor bellen, sms'en en internetten. De bundel voor bellen en sms'en zijn vaak gedeeld, waarbij één belminuut gelijk staat aan één sms. De databundel bestaat meestal uit GB's (gigabytes) wat gelijkstaat aan duizend MBs (megabytes).

Neem van je laatste drie telefoonrekeningen het gemiddelde aan belminuten, verstuurde sms'jes en verbruikte data. Tel het aantal belminuten op en deel ze door drie. Doe hetzelfde bij internetdata. Dat is een goede indicatie hoeveel je nodig hebt voor een nieuw abonnement of gebruik onderstaand voorbeeld.

  • Weinig dataverbruik: 1 GB (af en toe website's bezoeken, foto's app-en)
  • Gemiddeld dataverbruik: 5 tot 10 GB (social media, video streamen)
  • Veel datagebruik: 10 GB en meer (tv kijken, gamen)

Heb je niet eerder een telefoon abonnement gehad? Kies dan een lage bundel, je kunt eenmaal afgesloten vaak kosteloos omhoog in bundel. Omlaag vaak niet.

3. Kies je korting

Heb jij thuis vaste telefonie of vast internet? Dan krijg je vaak korting als je ook een mobiel telefoonabonnement afsluit. Dat heet combi-voordeel. Je kunt deze deals zien door op een telefoon-pagina in het filter op het vinkje 'Combivoordeel' te klikken.

Naast korting voor bestaande klanten zijn er soms ook kortingen voor:

  • Voordeel voor jongvolwassenen: Vodafone Young voor volwassenen tussen 18 en 28 jaar
  • Voordeel voor kinderen tot 12 jaar: KPN Kids tot en met 12 jaar
  • Voordeel voor kinderen tussen de 12 en 17 jaar: KPN Teens tot en met 17 jaar

Je kunt deze abonnementen vinden door op een willekeurige telefoon in combinatie met abonnement op het vinkje 'Kids-voordeel' of 'Young-voordeel' te klikken. Lees wel eerst goed de voorwaarden voor of je in aanmerking komt.

Opbouw van je telefoonrekening

Wie een abonnement voor z'n telefoon afsluit krijgt maandelijks een telefoonrekening. Die rekening bestaat uit maandelijks terugkerende kosten en eenmalige kosten. Kosten die iedere maand terugkomen zijn:

  • Bundels voor belminuten, sms'jes en internet
  • Toestelkosten
  • Kosten buiten bundel (0900-nummers, buitenlands internetgebruik

Wie een nieuwe mobiel koopt en daarbij een abonnement afsluit betaalt die telefoon vaak niet vooraf in één keer, maar spreidt de kosten over de looptijd van het abonnement. Dat heet een toestelkredite. Deze aanpak heeft voordelen. Zo hoef je niet meteen in één keer relatief veel geld te betalen, maar het heeft ook nadelen.

Toestelkosten

De maandelijkse toestelkosten worden namelijk gezien als een lening. Hierover betaal je (momenteel) geen rente, maar als je in totaal meer dan €250 leent dan moet je vooraf een inkomenstoets invullen en krijg je een BKR-registratie. Dat kan nadelig zijn als je van plan bent een huis te kopen.

Je kunt in onze filters aangeven als je geen inkomens- en lastentoets wilt, je ziet dan alleen abonnementen waarvoor je minder dan €250 leent. Je betaalt vooraf eenmalig doorgaans een hoger bedrag voor je telefoon. Het voordeel hiervan is dat je geen inzage hoeft te geven over je inkomen en geen BKR-registratie krijgt. Je hebt bovendien je nieuwe telefoon sneller in huis omdat er minder gecontroleerd hoeft te worden.

Klik bij de telefoon die je op het oog hebt op het i-icoontje om de prijsopbouw van het abonnement en de deal te zien. Je ziet dan meteen hoeveel je per maand kwijt bent voor je telefoon en of er een inkomenstoets voor geldt.

Eenmalige kosten

De eenmalige kosten van je telefoonrekening kunnen bestaan uit;

  • Toestelkosten
  • Aansluitkosten
  • Bezorgkosten
  • Thuiskopieheffing

De thuiskopieheffing is een wettelijke vergoeding die verkopers van smartphones (en andere digitale media) moeten betalen aan artiesten en auteurs voor misgelopen inkomsten. Het bedrag bedraagt sinds 2025 €5,70. Sommige verkopers brengen de heffing apart in rekening, anderen verwerken hem in de prijs.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik een telefoon abonnement krijgen met BKR?

Ja maar met een paar uitzonderingen. Heb je een negatieve BKR-registratie omdat je ergens een betaalachterstand hebt? Dan kun je geen toestelkrediet van €250 of hoger aanvragen. Zoek dan een telefoon tot €250 uit, of je betaalt bij het afsluiten van je mobiel + abonnement vooraf net zoveel bij dat het toestelkrediet onder de €250 blijft. Het maandelijks toestelbedrag moet dan voor een 2-jarig abonnement onder de €11 blijven, of €21 voor een 1-jarig abonnement.

  • Kan je sim only omzetten naar abonnement met telefoon?

Soms. Het handigst is om te bellen met je provider met de vraag wat ze voor je kunnen betekenen. Wanneer je contract is afgelopen dan is er vaak wel wat te regelen.

  • Waarom is een telefoon met abonnement goedkoper?

Providers kunnen telefoons in bulk inkopen, met korting. Die korting rekenen ze soms door aan jou. Of wanneer providers bepaalde verkoopdoelen willen behalen dan zijn er gunstige deals te vinden. Het kan dan voorkomen dat je goedkoper uit bent door een mobiel met abonnement af te sluiten dan door apart te kopen. Let wel op de inkomenstoets die je mogelijk moet doorlopen.

  • Wat is voordeliger? Je abonnement verlengen of een nieuw abonnement?

Het klinkt tegenstrijdig maar een nieuw abonnement is vrijwel altijd voordeliger. Het behouden van klanten (retentie) wordt vaak als minder belangrijk gezien dan een nieuwe klant werven. En nu komt het mooie; je kunt ook een nieuw abonnement afsluiten bij je huidige provider. Je vraagt dan nummerbehoud aan en je hebt mogelijk een maand dubbele kosten maar dit is vrijwel altijd voordeliger dan je huidige abonnement verlengen.

  • Wanneer een mobiel abonnement of sim only?

Is je mobiele telefoon aan vervanging toe? Of ben je er op uitgegeven? Dan ga je voor een mobiel met telefoon abonnement. Je kunt dan makkelijk weer enkele jaartjes vooruit. Ben je nog tevreden met je huidige mobiel en wil je besparen op je maandelijkse telefoonkosten? Dan is een nieuw sim only abonnement iets voor je. Je krijgt dan alleen een simkaart en geen nieuwe mobiel. Toch een ander toestel maar hoeft die niet nieuw te zijn? Overweeg dan een refurbished telefoon. Niet nieuw, wel iets anders in huis.

Top