Mobiel.nl


Adres
Nieuwstraat 22 
Postcode
2266 AD 
Plaats
Leidschendam 
Telefoon
070 3010301 
E-mail
info@mobiel.nl 
Website
Keurmerk
Thuiswinkel Waarborg

7,7
21 reviews
Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Klik hier om ook een beoordeling te geven en maak kans op € 50

Voeg jouw review toe

Beschikbare emoticons


Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Mobiel besteld op dinsdag en deze bleek niet voorradig, kan gebeuren uiteraard. De maandag erop zou deze binnenkomen dus helemaal goed. Kon wel eventueel de witte krijgen, deze zou dan direct opgestuurd worden. Toen ik aangaf dat dit akkoord was moest ik bijbetalen, dus aangegeven wel op de zwarte te wachten. Op maandag werd orderstatus niet aangepast, dus toch maar weer een mail voor de zekerheid gestuurd. Op dinsdag reactie dat de telefoon nog niet binnen was en wellicht helemaal niet meer binnen zou komen. Hele vreemde gang van zaken dus toen maar in de telefoon gesprongen. Er werd inderdaad gezegd at er een zekere kans bestond dat de telefoon niet meer binnen zou komen. O mijn vraag om als service dan toch maar de witte af te sturen, werd wederom vermeld dat ik dan bij moest betalen. Dus inmiddels een week op mijn telefoon aan het wachten die helemaal niet gaat komen.

Fijn dat je hier zelf achter moet komen en dat men niet in oplossingen wil meedenken. Dus nu een week zonder telefoon en dus de order maar geannuleerd. Binnen 10 dagen krijg je het geld retour, dus na 15 dagen weer in staat om een andere telefoon (uiteraard elders) te kopen.

Wat een service..............bedroevend gewoon!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Studentmobiel is gelijk negatief. op de website staat: "voor 20.30 bestellen, is de volgende dag in huis" en "toestellen worden direct geleverd uit voorraad". Ik heb voor het plaatsen van de bestelling nog gebeld met hun en het toestel zou op voorraad zijn. Vandaag merk ik op de status van mijn bestelling dat hij nog niet is verzonden. Ik bel opnieuw naar de klantenservice en heb eerst 15 wachtenden voor me, vervolgens 8. Als ik ze eindelijk te pakken heb, blijkt het toestel niet op voorraad, dus wordt het vandaag niet geleverd, en dat konden ze ook niet even laten weten. Op mijn vraag wanneer ik dan wel het toestel krijg, zegt ze "volgende week". Na doorvragen komt er verder geen concrete dag en ook niet of het begin of eind volgende week wordt. De bestelling annuleren kan, maar dan duurt het 10 werkdagen eer ik mijn 261 euro terug heb. Waardeloos dus, want de initiele belofte wordt niet nagekomen en de klantenservice komt weinig professioneel over. Ik had beter bij de Turk om de hoek een toestel kunnen kopen, dan was ik beter af.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik schrijf nooit reviews maar bij dit bedrijf wil ik wel even iets rechtzetten.....Ik heb heel veel slechte reviews gelezen en heb toch het risico genomen hier een bestelling te doen. In tegenstelling tot al die slechte ervaringen van mensen is mijn bestelling toevallig wel perfect verlopen!!!! Ok, ze hebben een fout gemaakt door een email met het factuur niet te versturen maar dat was bij de klantenservice zo verholpen (geen lange wachttijd). Ik heb belachelijk veel geld bespaard op de telefoon en het abonnement....daarnaast was alles binnen 2 dagen geregeld en heb ik mijn nieuwe telefoon al in gebruik. De telefoon zit weliswaar in een Spaanse verpakking maar dat zal me een rotzorg wezen... als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten moet je wat concessies doen. Mbt de slechte reviews en onbetrouwbaarheid; volgens mij lezen veel reviewers de website niet goed door en gaan ze dan achteraf klagen om iets dat ze gewoon hadden kunnen lezen. Ook heb ik reviews gelezen waar studentmobiel de schuld krijgt van zaken waar zij feitelijk niets aan kunnen doen.... Om die reden vind ik het onterecht dat dit bedrijf zoveel klachten krijgt en geef ze een dikke pluim! Wat mij betreft kun je hier veilig bestellen en veel geld besparen!!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Op zondagavond HTC One besteld met nieuw abonnement via T-Mobile. Direct na verzenden kreeg ik een bevestiging en zag dat er een foutje in het contract stond (mijn schuld). Een mailtje gestuurd en maandag's kreeg ik direct een gecorrigeerd contract en dinsdag is mijn mobiel gebracht. Ook ontving ik maandag van T-mobile al een bevestiging dat nummerbehoud was aangevraagd én goedgekeurd door Hi.

Ik zeg......Super geregeld allemaal!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Verlenging mobiel. Studentmobiel was aanzienlijk goedkoper in dezelfde aanbieding vergeleken met ongeveer 6 andere aanbieders. Ik heb serieus 8-7-2013 om 16:30 mijn formulieren ingescand en gemaild. 11-7 wordt het geleverd. Ik kreeg gene mails (kwam in mijn spam, bleek), dus gebeld, maar zeer vriendelijk en behulpzaam, en alle info per telefoon gekregen.

Ik zeg super. Moet hem dus nog binnenkrijgen, het enige wat kan gebeuren is dat ik een gebruikt toestel krijg hahah maar dat zal wel niet.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

heb een Samsung Note 2 besteld met een verlenging alles was heel snel gegaan maandag het contract op de bus gedaan en woensdag had ik de telefoon al in huis.
Zeker de volgende keer weer

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

super had zelf een fout gemaakt met contract werd netjes rechtgezet

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Mijn ervaring; TOP! Zeer ruim assortiment, ook de nieuwste toptoestellen altijd in een zeer vroeg stadium daadwerkelijk leverbaar. Alles ging exact zoals afgesproken en mijn N7100 werd supersnel en in onberispelijke staat geleverd. Bovendien zijn de prijzen zeer scherp.
What more can I say....
TOPSHOP!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Wat een oplichters! Ik heb een telefoon besteld met abbo en hij is afgewezen. Ik dus bellen naar de provider.. Die kon me niet helpen. Ik probeer nu al 3 dagen studentmobiel te bereiken, maar ik krijg constant te horen dat het extreem druk is en dat ze daardoor niet kunnen opnemen. Wat een bullsh!t zeg.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Niets anders dan lof!
- 22/6 - Probleemloze bestelling via Internet.
- 22/6 - Supersnelle afhandeling van de bestelling.
- 23/6 - Snelle en probleemloze levering door de koerier (AMP Logistics namens Studentmobiel.nl).
Volgende keer weer! ja

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Dinsdag via internet besteld alles via mail verstuurd
s'Avonds al via mail door gekregen dat het verzonden is.
Woensdag geleverd.
Super snel dus bedankt studentenmobiel voor de goede snelle afhandeling.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

's maandags mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Dinsdags waren de papieren binnen en alles gelijk weer opgestuurd. Woensdag een bevestiging via de mail dat alles binnen was. Donderdag een mail dat het toestel verstuurd zou worden. Vrijdag werd het toestel geleverd door de TNT. Alles was snel geregeld en ze waren ook nog de goedkoopste. Super

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

2,5 week geleden heb ik een abonnementsverlenging en een nieuw toestel aangevraagd. Ik heb direct het contract en de overige papieren teruggemaild. Het duurde toen al even voordat ik bericht kreeg dat ze het contract hadden ontvangen. Dat was op donderdag 10 juli. Sindsdien is mijn orderstatus niet meer gewijzigd. Ik heb op vrijdag 18 juli gemaild met de vraag waarom het zo lang duurt en toen kreeg ik pas op dinsdag 22 juli bericht terug dat er vorige week bij KPN een storing was. Daarom konden ze de contracten niet verwerken, maar dat gingen ze deze week regelen. Het is inmiddels zaterdag en mijn orderstatus is nog steeds niet veranderd. Ik heb nu helemaal geen hoop meer dat dit nog snel wordt afgehandeld. Ze zijn traag met mail beantwoorden en de levertijd is dus erg slecht. De prijs is prima, maar daar moet je blijkbaar wat voor over hebben. De vorige keer heb ik mijn contractverlenging bij The Phone House webshop aangevraagd en toen had ik mijn toestel binnen een paar dagen in huis en zo hoort het ook!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ondanks de feestdagen dient een webshop een abonnementsaanvraag & nummerbehoud snel te verwerken. Dat doet studentmobiel dus niet. Ik ben al anderhalf week bezig en de status is: nog steeds geen abo en mobiel binnen! Ze werken namelijk in batches en dus als er door hun toedoen iets fout gaat in de aanvraag, dan gaat het mee met de volgende batch en dat betekent dus 1 of 2 werkdagen vertraging. Nergens staat dit vermeld op hun website, plus geen aankondiging dat tijdens de feestdagen er een beperkte bemensing is. Feedback is ook zeer slecht: mails die niet of vele uren later pas beantwoord worden. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog vóór het end van het jaar binnenkrijg, maar hierna zal ik hier nooit meer iets bestellen. Dan maar wat meer betalen, maar wel een ergernis minder.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Echt een superwebshop! Ik heb er een losse Samsung SGH-D900i besteld op zondag 24 juni. Kreeg daarna gelijk e-mail voor bevestiging. Daarna gelijk bevestiging teruggestuurd . Dinsdagochtend om 8:30 bericht gekregen dat ie verzonden was. Woensdag tegen 3 uur was ie er!!! Ik had het onder rembours gedaan dus moest aan de postbode betalen. Eenmaal betaald, snel uitgepakt. Alles perfect! Pakketje was nog in goede staat. Doos van toestel was is perfecte staat. De zegel/sticker van samsung zelf zat er nog op dus er is zeker niet mee gerommeld. En de telefoon zelf doet het perfect! Met nazorg en/of reparatie heb ik nog geen ervaring en hopelijk krijg ik dat ook niet razz. Ik zou zeggen: Zeker een aanrader deze webshop!!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Echt super, had maandag gebeld voor informatie en ik werd meteen goed geholpen. Alle vragen werden meteen beantwoord. In de middag had ik mijn toestel besteld en vroeg avond de overboeking gedaan. Dinsdag ochtend bericht dat betaling was ontvangen en in de middag was verzonden en woensdag avond telefoon binnen. Zo snel heb ik nog nooit iets binnen gehad. Service was goed en alles was snel en goed geregeld. Superwinkel!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima zaak, nette behandeling, prima aktie met laptop. Aanrader! ja

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Goede service en goede prijs maar zeer slechte bezorg tijd.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik had bij studentmobiel een Samsung D800 besteld. Binnen een week had ik het binnen. Prima service en een mooie prijs.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima zaak, vriendelijk, goede afhandeling en duidelijk. Maken waar wat ze aanbieden. Top, ga zo door.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Correcte behandeling en afwikkeling.