Typhone


Adres
Luchthavenweg 81.007 
Postcode
5657 EA 
Plaats
Eindhoven 
Telefoon
040 2353000 
E-mail
info@typhone.nl 
Website
Keurmerk
Qshops keurmerk

7,7
101 reviews
Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Klik hier om ook een beoordeling te geven en maak kans op € 50

Voeg jouw review toe

Beschikbare emoticons


Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Al vele jaren een tevreden klant, zeer goede service van bestelling tot levering.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit en bestellen ging prima. Bezorgen ook behalve op een paar puntjes (foutje vd bezorgdienst)alleen qua service kan het wel iets beter.. (problemen bij gebruik nieuwe telefoon)

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima service! Voor mijn nieuwste abo 2x contact gehad met de klantenservice, erg vriendelijk en goed geholpen. Op vrijdagmiddag laat besteld, en ondanks het paasweekende was mijn toestel de dinsdag erna al binnen! Goed geregeld met een externe vervoerder, vooraf een duidelijke mail gehad met optie om bezorgmoment-/locatie te wijzigen. Helemaal top dus!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Al paar keer een telefoon bij Typhone besteld. Altijd leuke acties en goede prijs. Laagste van alle aanbieders.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

bevalt goed

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Vanaf het bestellen tot aan de levering helemaal super.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Goed geregeld allemaal. Bestellen tot aan de aflevering gewoon top.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Hele goede service! Alle vragen keurig netjes beantwoord. Levering perfect binnen het doorgegeven tijdsblok. Telefoon werkt primawink

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb er tot 2x toe een telefoon besteld, ik vind het een topservice! Levering ging snel, de prijs is te doen en ze hebben het netjes afgehandeld. Toen mijn telefoon voor de 3e stuk ging, hebben ze mij een nieuwe opgestuurd met een extra lader. Ontzettend netjes! smile

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Geweldige service,duidelijke afspraken,goede levering en een hele mooie telefoon, ben erg tevreden

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Vanaf bestelling tot levering alles soepel verlopen,via Facebook snelle reactie.Kreeg ook nog de verzendkosten gestorneerd. In het vervolg verleng ik (Ben) alleen nog maar bij Typhone.Simpel,snel,een dikke 10.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

snel en adequaat gereageerd op mijn vragen/wensen.
prima !!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Doe al jaren zaken met Typhone.... jammer deze keer van de mail "gratis verzendkosten" die niet op mij van toepassing was omdat de bestelling de 12e gedaan was de mail de 14e kwam en het niet relevant was.... dat de koop pas de 15e geaccordeerd werdt... Beetje jammer

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik ben super tevreden. Mooie telefoon. Goede service en afspraken.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima service. Duidelijke afleverafspraken. Lange wachttijd aan de telefoon en late reactie op e-mail vraag.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

itt vorige bestellingen heb ik nu verschillende keren op en neer moeten bellen, voordat de bestelling rond was. typhone belde half december met een verlengingsaabod. enkele dagen later zou een nieuwe telefoon al binnen zijn. uiteindelijk heb ik deze half januari 1 maand(!) later dan eerder aangegeven dus. daarnaast was het abonnement verkeerd ingevoerd. zo ook de tenaamstelling (bij een verlenging nota bene), waardoor de telefoon nog later geleverd werd. ook het abonnement zelf was in het proces plots duurder geworden, waar ik ook weer zelf voor heb gebeld. uiteindelijk is alles opgelost en is de telefoon binnen, maar blijft dit voor mij helaas een erg slechte ervaring dit keer....

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Super goede prijzen. En een super goede levering. Kreeg een mailtje dat 1 van mn bestellingen niet op voorraad is en die is de volgende dag gelijk opgestuurd en aangekomen. Ik ben zeer tevreden

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

prima service en de actie met de nieuwsbriefkorting is ook top

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Nieuwe foon besteld blijkt dat batterij niet goed is..contact met klantenservice gehad retour gestuurd voor niets en binnen een week gewoon ander toestel ik zeg typhone bedankt

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Top service een echte aanrader

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Typhone had een mooie(re) verlengingsaanbieding voor mij dan mijn eigen provider.
Vorige keer ook echt uitstekend geholpen, dus hoefde ook deze keer niet lang na te denkengrin

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima geholpen met de bestelling die ik verkeerd had ingevuld en daarna heeft een medeweker mij goed geholpen dat alles goed kwam en ik mijn Samsung galaxy S5 neo kan gebruiken .
Een heel fijn toestel

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Alles is netjes en goed verlopen. Aardige bezorger, die uitgebreid uitleg gaf op mijn vragen. Vriendelijke klantenservice. Tevreden dus.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima aanbad en snelle reactie (ondanks feestdagen) Snel afgehandeld en bezorgd.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik bestel al een aantal jaar mijn mobiele telefoon en abonnement via typhone, dit omdat zij betere service verlenen dan de providers zelf. Zo krijg ik bij vragen aan typhone binnen 48 uur antwoord, een duidelijk antwoord op mijn vraag, geen lange wachtrijen bij de telefonische service ik ben tot nu toe altijd heel tevreden! En daarom ook nu weer mijn telefoon en abonnement geregeld via typhone, geregeld? Nee zij regelen het! Top service!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima service. Duidelijke afleverafspraken. Snel. Met nieuwsbriefkorting helemaal geweldig.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Gewoon goede service, snelle bezorging, mobiele nummer keurig overgenomen van Tele-2!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Altijd leuke aanbiedingen. Dit keer was er bij PostNL iets fout gegaan met de verzending, maar Typhone heeft snel actie ondernomen waardoor ik alsnog heel snel van mijn nieuwe telefoon kon genieten!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ben zeker tevreden, maar persoonlijk contact in b.v. Nuth is moeilijk.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Erg lang op bestelling moeten wachten en slecht telefonisch bereikbaar.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Had super mooie aanbiedingen gekregen omdat ik kon verlengen. Goede service en super snelle levering.
Kortom top service van een top bedrijf

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik ben tevreden met alles.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik koop mijn telefoons altijd via Typhone, ben nog altijd super tevreden over hun !!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Verlenging van mij T-mobile abbonement via typhone voor de allereerste keer Samsung Galaxy s6 edge 64Gb voor exact de zelfde maandkosten bij T-mobile zelf maar dan met een 32Gb versie... Dus ben heel tevreden.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Prima aanbod snelle levering voor een nette prijs

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

De fouten die bij post nl worden gemaakt word door typone totaal niet op gereageerd en de klant mag het zelf uitzoeken daarmee is Typhone een waardeloos bedrijf die zijn klanten in de kou laat staan en gewoon niet meer reageert naar de klant

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

KPN abonnement afgesloten en vervolgens een T Mobile toestel afleveren.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Al een aantal jaren telefoons gekocht via Typhone.
Prima service en goede prijskwaliteit verhouding.
Gewoon goed.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Jammer was, dat een kopie van de bankrekening bepalend Is. Aan de andere kant, het is 1 van de eisen die Tyfoon nodig heeft en ze wijken hier dus niet van af.
Terecht dat hier niet van afgeweken word, jammer is wel dat dit veel tijd kost waardoor de levering voor mij vertraagd werd.
Dus service en support kan hoger door meer contact en communicatie van Typhone naar klant.
Groet.
Cees

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Alles is netjes en goed verlopen.. Super vriendelijke klantenservice. Niets te klagen!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Lumia 950 besteld. Contract afgesloten op basis van inruil oude mobiel ( op dat moment € 72,50). Mobiel binnen na 10 dagen ( weekend zat ertussen). Had al voorwaarden gelezen wat betreft inruil. Mobiel moest binnen 10 dagen opgestuurd zijn, anders verviel de inruilprijs. Had al gereageerd toen ik na 4 dagen mijn Lumia nog niet had en gevraagd of Typhone de inruilprijs garandeerde. Nee dus. Wel leuk een link op de site om je oude mobiel te verkopen maar zorg dan ook dat de klant de nieuwe mobiel binnen een week in huis heeft. Toch nog gebeld om beloofde inruilprijs te krijgen en dat kon als ik het TCC- nummer stuurde. Maar van het Support Team Typhone Inruilprogramma meteen bericht terug dat de termijn echt maar 10 dagen is en dat ik maar weer op de site moet kijken wat ik voor mijn oude mobiel krijg als ik hem daadwerkelijk opstuur. Zou wel eens tientallen euro's kunnen schelen. Typhone: nooit meer dus.......

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

meer dan 6 jaar ervaring met Typhone en altijd netjes behandeld en de vragen die ik had snel en goed opgelost. altijd prima deals. makkelijk en ik kijk niet meer bij andere shops.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Nummerbehoud was niet doorgegeven naar tmobile deze wisten van niks. Ik moest er zelf achteraan gaan anders was dit niet gebeurd.
Naar typhone gebeld met de vraag wanneer word het nummer overgezet van de nieuwe simkaart naar het nummer wat ik wou behouden. Het antwoord was niet duidelijk daarna naar tmobile gebeld en deze hadden het voor mij opgelost maar daar waren wel weer extra kosten aan verbonden.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Duidelijk. Goede deal. Levering zoals afgesproken. Jammer dat wachttijd telefonisch contact lang is (ruim 15 min) vraag is wel goed, helder beantwoord door tel.medewerker.
Al met al n goede ervaring!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

goede en snelle levering

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Jammer dat Typhone zo slecht bereikbaar is, 2x /- 25 minuten in de wacht gestaan. 1e keer maar afgebroken. 2e keer wel contact met een niet echt klantvriendelijk mannelijk persoon probleem opgelost.
Verder tevreden, goede deal met Iphone 6.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Over t algemeen te vrede maar jammer van dat typhone slechte bereikbaarheid is, lang wachten en ons nieuwe KPN-simkaart was niet bekend bij KPN waardoor we nog naar n KPN winkel moesten voor n nieuwe of 3 werkdagen wachten.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Uitermate tevreden over de gehele afhandeling van de bestelling t/m levering. Enige kanttekening is dat er een nieuwe simkaart bij zat en geen info betreffende de activatie ervan.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb bij telfort verlengd omdat het abonnement hier voordeliger was. Vlotte afhandeling en bezorging. Super gedaan en tussendoor goed op de hoogte gehouden.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Samsung galaxy s6 besteld en geen problemen ondervonden. Nog een vraag gesteld aangaande ingebruikneming nieuw toestel en netjes reactie gehad waar ik wat aan had. Goede aanbieding ook, beter dan m'n provider zelf kon bieden. Al met al blij mee!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Iphone 6S besteld. De site is helder en makkelijk te gebruiken. De service is goed en er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Een goede ervaring!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Een iPhone 6s besteld met bijbehorend abonnement, voordeliger als andere bedrijven. Levertijd iPhone was 2-3 werkdagen. Na bestellen werd duidelijk dat er een storing bij Vodafone was waardoor levering langer duurde. Dit werd op de website later niet aangepast. Misschien een tip om dit toch bij te werken. Het zou nu ong. 5 werkdagen duren, kreeg op ??n dag 4 mailtjes om dit door te geven. Dag nadat ik de mailtjes had ontvangen, kreeg ik door dat telefoon verzonden was. Dag erna telefoon ontvangen.

Webcare was snel in reageren en duidelijk bij het beantwoorden van vragen.

Telefoon en abonnement tot op heden geen problemen mee.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Over het algemeen tevreden, maar wees wel eerlijk naar de klant toe. Er stond op de website dat de iPhone direct geleverd zou worden, ofwel op voorraad was en dit was dus niet zo. Al met al nog relatief snel geleverd, maar ik vind dit niet netjes.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Het was een verwarrende communicatie en er was een storing bij Vodafone waardoor het langer op zich liet wachten dan anders. Heb al vele malen via typhone besteld. Maar deze keer was het erg rommelig.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ben heeeeel erg tevreden dankjewel

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Uitermate tevreden over de gehele afhandeling van de bestelling t/m levering. Netjes ge?nformeerd.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

nu 28-10-14
Heb op een zaterdag mijn telefoon (note4) besteld, volgens de site was deze op voorraad. afgelopen dinsdag met ze gebeld wanneer ik hem zou krijgen, volgens hun was er een storing met aanmelden dus dat was nog niet gedaan bij t-mobile. Op woensdag nog een keer gebeld en kreeg te horen dat ze het druk hadden met de iphone6 en zou als ik boven op de stapel lag die dag aangemeld worden bij T-Mobile om een akkoord te krijgen voor een abbo.
Op donderdag een mail gekregen dat mijn abbo werd goedgekeurd. Op vrijdag alleen een simkaart ontvangen per post. Geen telefoon! Wel het bericht dat het abonnement al in ging op de datum van aanvraag. Juist! 1 week eerder dan in behandeling en simkaart.
Op vrijdag avond een mail gekregen van typhone, telefoon was niet leverbaar en in bestelling. Dat dit normaal 2/3 dagen duurt!!
Nu 11 dagen verder wel een simkaart en nog steeds geen Phone. Weer contact opgenomen, direct antwoord geven kunnen ze niet en word verzocht weer een mail af te wachten wanneer ze wel kunnen leveren.
Dus Typhone, Nooooooit meer!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb mijn Samsung Galaxy S4 bij Typhone bestelt voor een supergoeie prijs. Eindelijke en goede telefoon zonder erg hoge maandkosten. Ik besloot om mijn abonnement te verlengen en bij Typhone hoef je dan geen contract te ondertekenen en op te sturen. Dit kan allemaal via een sms'je en daarom was het erg snel geregelt. Typhone is een goede webshop met een groot aanbod. Ik zou het iedereen aanraden!!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Gewoon goede shop! Goed assortiment, goede prijzen en alles netjes afgehandeld.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik vind Typhone.nl een heldere en overzichtelijke site waar je dus gemakkelijk kunt vinden wat je wil. Ik heb vorige week een Xperia Z2 besteld en heb geen problemen ondervonden.. ben netjes op de hoogte gehouden door emails en het toestel is snel geleverd, kortom prima organisatie!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Heb mijn huidige iPhone 4S gekocht bij Typhone.nl. Erg goede aanbieding met een goedkoop Ben abonnement en een gratis toestel. Telefoon was op voorraad en binnen 2 dagen lag hij al op de mat. Contract was ook duidelijk en het betalen voor de verzendkosten ging prima via ideal.

Ik had nog wel een vraagje over het overzetten van mijn gegevens van mijn oude android htc wildfire naar de iPhone. Mailtje werd snel beantwoord, ongeveer na 2 dagen. Prima webshop in mijn ogen.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Typhone was voor mij de goedkoopste shop voor de LG G3 met Telfort abonnement, snel en goedkoop!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ze hadden een nieuw systeem waardoor de leveirng langer duurde dan ik gewend was. Communicatie was ook slecht hierdoor maar inmiddels wel alles ontvangen en ze stuurden zelfs een doos Merci na als dank voor geduld. Dat vind ik toch wel netjes dan en hopelijk gaat het de volgende keer weer gewoon beter!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Mooie aanbiedingen, ma na het ondertekenen van het contract wordt het bestelde toestel niet geleverd (hoewel op de website stond vermeld 'ruim op voorraad' en er bovendien goede contracten zijn met veel leveranciers dus problemen snel worden verholpen - niet dus).
Geen antwoord op mails met verzoek om uitleg, telefonisch volledig onbereikbaar.
Kortom: er wordt gewoon niet geleverd, en ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben...

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Zeer snelle levering. I.v.m activatie van de SIM kaart moest ik telefonisch contact opnemen met de helpdesk van Typhone. Ik werd zeer snel en kundig geholpen. Tevens is de web site zeer overzichtelijk ingericht.

I.v.m. dat het bedrijf waarvoor ik werk (De Ictivity Groep) zaken doet met Typhone, heb ik Typhone uitgekozen voor de levering van de Samsung S4 Mini

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

zeer lakse bezorging en als je eenmaal besteld hebt is de service 0,0. Sturen je van het kastje naar de muur; we hebben je fax ontvangen en na 5 dagen blijkt van niet waardoor je de cashback misloopt. Dan neem je de toestelkosten maar voor je eigen rekening is hun reactie.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Gewoonweg SUPER!!!
's Avonds besteld en volgende dag netjes afgeleverd, precies in het tijdblok zoals aangegeven. Prijstechnisch ook zeer goed!!!
Met mijn vorige toestel paar keer problemen gehad, maar ook dit werd netjes opgelost. Je hoeft niets weg te brengen, maar ze komen het halen waar je maar wilt binnen een afgesproken tijdsbestek en het weer afleveren idem dito.
Kortom: ZEER DIK TEVREDEN EN VOOR IEDEREEN AAN TE BEVELEN!!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik bestel al heel lang via Typhone en het gaat altijd supergoed.
Nooit problemen en geen lange wachttijd als je ze belt. Voor mij de ideale manier om abonnementen of accessoires te kopen via internet. Contracten worden digitaal verzonden en deze kun je ook weer digitaal retourneren. Per post volgt altijd nog het papieren contract, wat voor mij niet zou hoeven, maar misschien wel handig voor anderen. Kortom topservice en duidelijkheid!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

2 jaar geleden bij typhone besteld; de Galaxy Note. Dat was een ramp! Ze konden 4 weken lang niet leveren.

Met dat in het achterhoofd toch verlengd, Galaxy Note 3. Contract ging wat rommelig, er zit een fout in waardoor ik nu niet voor het toestel betaal maar alleen voor het vodafone abonnement.

Zelfde avond email; pakket is verzonden. Pakket gister binnen; alles perfect.

Het kan verkeren dus bij Typhone; deze keer was prima

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad, heb ik een samsung gsm besteld. Levering ging vlot en was netjes binnen 24uur gerealiseerd. Ook bij het telefonische contact had ik snel iemand aan de lijn en werd vriendelijk te woord gestaan. Alles ok? dus

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Over de daadwerkelijke bestelling niks dan goeds. Goedkoop en netjes bezorgd. Maar toen het telefoontje onder het mom van 'of ik tevreden was'. Het ging natuurlijk om wat daarna kwam: waarom ik de verzekering niet had genomen. Je weet wel, de verzekering diebzowel onder je fabrieksgarantie dan wel buitendedeur-verzekering valt. Het volgende gebeurde.

"Ja want wij bieden ook een simkaart verzekering aan tot wel 1500 euro dekking!"
Een wat..?
"Heeft u het nieuws niet gezien? De Simkaartbendes!"
Ik schoot net iets te hard in de lach: "Kom op. Dit gaan we niet echt doen toch?"
De mevrouw was gepikeerd. "Bedankt dat u me uitlacht. Tot ziens."

De Simkaartbende is een hoax uit 1999 (!!) En een dieptrieste manier van Phonehouse / Typhone om mensen een verzekering te laten afsluiten. En dom ook. Kies dan de doelgroep boven de zeventig. Zoals andere oplichters.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Goede service, na vermissing / diefstal van mijn bestelling.
Pakket was open bij bezorging, dus geweigerd. Meteen gemeld, en keurig telefoontje terug, dat product opnieuw geleverd zou worden.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Abbonoment afgesloten via typhone waarna ik een toestel kreeg toegestuurd. Dit toestel blijft software matige problemen te bevatten die de fabrikant (sony) niet wil oplossen. Typhone legt de schuld bij sony neer en wilt het toestel niet ruilen of het contract intrekken

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze alles perfect hebben gedaan, en afgehandeld.
Ook na de wijziging die ik gedaan heb in mijn bestelling.
Had eerst de Iphone 5 32gb besteld ruim op tijd voordat ik een nieuwe mocht.
Later ben ik in aanraking gekomen met de samsung galaxy s3 en was daar van zeer onder de indruk(groot scherm moet je van houden)en wilde graag ruilen.
Na gemaild te hebben met de vraag of ik deze nog kon omzetten net binnen de tijd, was dit geen probleem en het teveel betaalde werd netjes terug gestort.
Ik ben zeer tevreden over de service, en zal de volgende keer zeker weer bij hun bestellen.
Typhone bedankt voor de service!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Afgelopen week een nieuwe Samsung Galaxy S3 besteld bij Typhone. Nummerbehoud bij mijn vorige provider keurig geregeld. Vlotte levering en via mail keurig op de hoogte gehouden van de status van levering en aanvraag nummerbehoud. Ook op mijn vragen via de mail werd na een dag keurig geantwoord. Ik had nog een vraag over mijn tijdelijke nieuwe nummer bij T-Mobile. Daarover heb ik contact opgenomen bij T Mobile. Zij bevestigde dat om dubbele kosten te voorkomen mijn nieuwe nummer pas actief wordt als mijn oude nummer van Hi wordt vrijgegeven. Kortom. Prima service. Ook andere gezinsleden hebben een telefoon / abonnement via Typhone en ook dat is in het verleden netjes geregeld.

Ook hebben ze een makkelijke adviestool op de website van Typhone. Hierin kwam dit nieuwe abbonement als goedkoopste naar voeren. Scheelt driehonderd euro in vergelijking met hetzelfde abonnement bij T mobile rechtstreeks.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ben altijd netjes geword gestaan, soms wel drie keer per dag. Plaatste op donderdag mijn bestelling van een Samsung galaxy S3 en zaterdag middag 17.00 werd deze bij bezorgd. Mijn abb. Was nog niet geactiveerd, er achteraan gebeld en zelfs toen was het mogelijk om nog een wijziging in mijn abb. Aan te brengen. Zou volgende keer weer bij Typhone bestellen.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

typhone is een bedrijf die allang failliet moeten gaan.ik heb maar een woord absoluut niet doen(niks bestellen)als je wilt bestellen hebben zij telefoon altijd op voorraad maar als je een maal besteldt dan is de telefoon ineens niet meer opvoorad..

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Wat een slechte webshop. TRAP ER NIET IN!
Je bestelt een telefoon via de website. Je krijgt een prijs in beeld en gaat akkoord. Daarna krijg je een contract per mail met een hogere prijs erin! Gelukkig werkt de medewerkster van de aan de telefoon mee en verlaagt op mijn verzoek handmatig de prijs naar het beloofde bedrag en stuurt een nieuw contract. Na ondertekening volgt meteen een mail dat het toestel (nog) niet leverbaar is. De simkaart is al wel onderweg. De telefoon blijft twee weken weg. Nergens op de site wordt gerept over de levertijd en ook tijdens de bestelprocedure komt dat niet in beeld! Na twee maal mailen en twee keer zelf bellen krijg je te horen dat het toestel na het weekend uitgeleverd wordt en dinsdag bij jou moet zijn.
Dat klopt, maar dan begint de ellende pas echt. De simkaart geeft aan: geen service. De klantenservice sluit om 18.00 uur dus is het pas op woensdag mogelijk om contact te leggen. Dan maar met Telfort gebeld. Bij hen loopt het abonnement immers. Daar hoor je dat het abonnement door Typhone is geannuleerd. Er staat niet bij waarom, dus moet je voor verdere hulp echt de klantenservice van Typhone bellen. Woensdag twee keer ruim een half uur in de wacht gestaan, eindelijk een dame die vertelt dat het abonnement nog moet worden geactiveerd. Dat zal voor het einde van de dag gebeurd zijn. Alert als ik inmiddels ben nog voor 18.00 uur gecontroleerd, maar opnieuw: geen service. Weer een keer gebeld met de klantenservice( inmiddels geleerd dat je sneller aan de beurt bent als je 040 2353003 belt.) Een bijzonder onvriendelijke mevrouw vertelt dat het zeker 48 uur gaat duren. De dame van eerder op de dag had nooit anders mogen beweren. Als ik aangeef dan het abonnement te willen annuleren, krijg ik de belofte dat ik echt nog die avond aangesloten ben. Ook al is al het personeel dat zoiets doet om 17.00 uur naar huis, zal iemand het toch voor mij doen..... Niet dus! En opnieuw is de klantenservice om 18.00 uur gesloten! Waar heb je dat ooit gehoord!
Donderdag opnieuw gebeld. Een nieuwe dame vertelt me dat ze het imei nummer van de telefoon niet hebben en dus het abonnement niet kunnen aansluiten. Als ik dat aan haar heb doorgegeven en vraag wanneer ik dan kan bellen, krijg ik een onvriendelijk antwoord dat ze alles door gaat sturen en dat ze dat niet weet. Ik wijs haar op het sluiten om 18.00 uur en haar antwoord is: moet ik liegen dan? nou oké u kunt over een uur bellen! Ik vraag de dame vervolgens om haar leidinggevende of de afdeling die de activatie regelt, omdat ik met haar geen zaken meer doe. Ze vertelt dat ik teruggebeld zal worden. Dat doet ze zelf enige tijd later. Het toestel moet na opnieuw opstarten gebruiksgereed zijn. Dat klopt inmiddels, maar ik wil toch een gesprek met haar leidinggevende. Hierna knalt ze voor een tweede keer de verbinding eruit. Ik zit nog te wachten op telefoon van haar leidinggevende!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

wat een vreselijke webshop!
bestelling gedaan, betaald voor de 24uurs levering. word gebeld, alles is akkoord en bestelling word de dag erna bezorgd. half uur later krijg ik een mail dat de levering word uitgesteld vanwege problemen met de provider. uiteraard kreeg ik de mail te laat om nog contact te zoeken dus dag erna gebeld. na 15min in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn. een zeer sjacherijne dame die niet echt klantvriendelijk was. probleem was door een fout op de website, opgelost en zou de dag erna dan alsnog mijn telefoon krijgen. nou mooi niet!!! zit nog steeds te wachten! typhone is in het weekend niet bereikbaar, dus kan op zijn vroegst maandag bellen waardor de telefoon dan pas dinsdag bezorgd kan worden. al met al dus bijna een week wachten op een 24uurs levering. ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf! ik raad iedereen ten sterkste af hier te bestellen!!!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Heb paar weken geleden samsun galaxy ace la fleur white besteld. dacht ook eens een leuke mobiel te bestellen. heb mijn abonement laten verlengen met internetbundel. op mijn oude mobiel had ik nog geen internet. krijg ik een week later te horen dat mijn mobiel in bestelling was en dat ik hem zeker eind van de week binnen zou hebben. dus ik weer wachten met goede moed. maar nee hoor, geen mobiel. na nog eens een paar keer een half uur aan het wachten te zijn aan de telefoon om iemand van de klantenservice te spreken, word mij verteld dat de telefoon slecht leverbaar is. terwijl ik hem bestelde was hij nog ruim op voorraad! ze kunnen niet zeggen wanneer hij precies komt. ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten. ze hebben me wel een gratis case aangeboden. ik mocht kiezen welke ik wilde, dus ik mijn keuze doorgegeven. Sturen ze me gewoon een heel andere dan ik doorgegeven had. ondertussen ben ik het wachten meer dan zat! typhone is dus echt geen aanrader!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Heb op 25/7 een I Phone 3 besteld werd mij verzekerd binnen 24 uur te leveren.
5 Dagen later nog niets gehoord maar gebeld ,moest ik opeens mijn legimitatie opsturen terwijl ik daar al 2 abonnementen heb lopen . als ik dus niet had gebeld kan je wachten dat je een ons weeg.Ze hadden dat natuurlijk ook al op 25/7 kunnen melden . Heb 13 minuten in de wacht gestaan en word de verbinding verbroken ,toen maar weer 15 min in de wacht Werd vervolgens op een zeer on profesioneel behandeld ,ben dus verkeer voor gelicht en daar doen ze niets mee .
Waardeloos bedrijf en ga alles daar opzeggen .
Ep Rood

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Alles heel goed geregeld. Ik wilde eenzelfde soort SIM Only abonnement , maar dat was er niet meer voor die prijs bij de provider die ik had. Typhone heeft een ander voor me gezocht, die er nog een leuke aanbieding bij had. Nummerbehoud ook goed geregeld. Dit is de derde keer dat Typhone alles voor me over zet en dat bevalt me prima. Goed te bereiken, goede afwikkeling.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

7 maanden geleden heb ik een abonnement met telefoon besteld bij typhone.nl.
Na vooruit betaling en opgaaf van gegevens kreeg ik uiteindelijk bericht waarin stond dat het abonnement 7 weken later in zou gaan (in plaats van de gebruikelijke 4 weken) en dat de telefoon nog niet leverbaar was. Best jammer.
Na lang wachten, heb ik gevraagd hoe de levering van de telefoon ging en kreeg ik uiteindelijk te horen dat de kleur niet leverbaar was. Toen liep de bestelling al 2 maanden. En het was ook niet mogelijk om mijn geld terug te krijgen omdat er een abonnement aan vast zat. Na verandering van kleur (van blauw naar wit) en na navraag 1 maand later bleek het toestel ook niet beschikbaar te zijn in wit. Na 3 maanden zou het echter goed komen:
Ik zou een deel van mijn aankoopbedrag (betaling op 16-11-2011) terug gestort krijgen en er zou een telefoon komen (kleur zwart). Na een onhandige procedure van formulieren invullen wachtte ik weer af. Wat bleek, geen terugstorting van het aankoopbedrag en natuurlijk geen telefoon. Wel kon ik een duurder toestel kopen en dat zou “ binnen 24 uur geleverd” kunnen worden.
5 maanden na betaling heb ik gevraagd naar alternatieve toestellen voor de bestelling en daar werd ik niet tegemoet gekomen in de bestelling, nee ik werd afgescheept met goedkopere toestellen (die zouden “ binnen 24 uur geleverd” kunnen worden) van mindere kwaliteit. Vooral dat laatste vond ik erg beledigend omdat mij door typhone werd verteld dat de kwaliteit van de toestellen gelijk was, maar wat simpel google-werk leert dat dit echt niet zo is.

Nu heb ik in eerste instantie niet gekozen voor typhone vanwege de goede service (eerder voor lagere prijs) maar dit is ver beneden het minimum!
Misschien kan iemand geluk hebben en levering binnen 24 uur krijgen, maar het wordt rampzalig als dit niet gebeurd.
De hele informatieverziening van het bedrijf is slecht, het is soms gewoon niet waar (heb ik meerder keren meegemaakt) en je moet er uiteraard zelf achteraan gaan. Verder heeft het hele traject wat ik doorloop echt iets van oplichterspraktijken: wel geld ontvangen, maar elke keer een nieuwe smoes om niks te leveren

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Het is nu de 3e keer dat we wat bij Typhone bestellen, als het aan mij had gelegen was het na de 2e keer al voldoende. De eerste telefoon die we bestelde moesten we 2 weken op wachten(en dat terwijl ie direct betaald was), de 2e telefoon hebben we een maand op moeten wachten en maar bellen en bellen en bellen en het was allemaal de schuld van de telefoon leverancier, er waren te veel afnemers en te weinig telefoons. Nu hebben we voor de 3e maal een telefoon besteld voor mijn zoon zijn verjaardag, direct betaald en met het binnen 5 dagen binnen tekentje dachten we een leuk cadeau te hebben, nu 16 dagen later is hij nog steeds niet binnen en weer krijgt de leverancier de schuld..In ons geval dus 3x slechte scheepsrecht.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb er tot 2x toe een telefoon besteld, ik vind het een topservice! Levering ging snel, de prijs is te doen en ze hebben het netjes afgehandeld. Toen mijn telefoon voor de 3e stuk ging, hebben ze mij een nieuwe opgestuurd met een extra lader. Ontzettend netjes!smile

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik ben zeer ontevreden over Typhone. Na een bestelling te hebben gedaan op de website kreeg ik 2 dagen later continue mail over een fout. In die mail stond dat er contact met mij werd opgenomen. Dit is niet gebeurd en heb zelf maar gebeld. In totaal 3 kwartier in de wacht gestaan. Hebben ze maar 1 telefonist? Toen ik eindelijk iemand aan de lijn had viel mijn eigen verbinding weg. Kon mezelf wel voor de kop slaan. Weer gebeld, half uur in de wacht gestaan...zucht. Meneer aan de andere kant vertelde mij dat ze een fout hadden gemaakt en de telefoon niet gratis weg konden doen i.c.m. met dat specifieke abonnement. Er werd contact opgenomen met mij om mij een ander voorstel te doen. Nou dat duurt zeer lang en mijn geduld begint aardig op te raken!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb er diversen telefoons (+/- 30 stuks) afgenomen, maar de prijs en service is perfect. Garanties zonder problemen. Als je belt word je netjes te woord gestaan en geholpen. Bij vragen via E-mail altijd snelle response.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Nadat ik ontevreden was met een door Typhone geleverde telefoon werd deze zonder problemen omgeruild voor een ander exemplaar. Aangezien de doos al was geopend was Typhone hier formeel niet toe verplicht. Uitstekende service dus. Ook enkele kleine foutjes (verkeerde geheugenkaart) in de afhandeling van de bestelling werden correct afgehandeld, net als de reparatie van een mobiel onder garantie. Verder is Typhone ronduit goedkoop. Aanbevolen dus.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik kwam goed op tijd binnen, alles zag er gewoon goed uit. Alle bonnen waren er ook gewoon goed bij verpakt. Dus in één woord: GOED!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Vorige week, een nieuw mobieltje gekocht bij Typhone met abonnement. Ik heb de aanvraag op dinsdag geplaatst en vrijdag bracht de postbode de bestelling aan huis. Ongelooflijk wat een snelle, adequate afhandeling. Top

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb in September SIMonly abonnement aangevraagt alles netjes verlopen met contract en nummerbehoud. SIMkaart ook netjes ontvangen en in December van provider gewisseld. Ik was alleen vergeten dat ik al een SIMkaart had ontvangen dus was ik uit de lucht. E-mail naar Typhone en binnen een halfuurtje werd ik netjes opgebeld dat ik de SIMkaart in Oktober al had ontvangen en dat ik er voor had getekend geen probleem als ik het niet kon vinden zouden ze gelijk een nieuwe regelen dat was een service die ik niet had verwacht. Ook daarna hebben ze mijn e-mailjes nog netjes beantwoord dus voor mijn is Typhone nummer 1. Koop gerust bij Typhone eerlijke en goede service.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Eerder in Januari en vorig jaar voor mijn vader bestelling afgehandeld. Na positief verloop nu een nieuwe T-Mobile simonly besteld. 300 min voor maar 7,95 euro per maand. Ik dacht eerst dat hier nog een zogenaamde addertje moest zijn, maar na een keer bellen en een mailtje heen en weer (dezelfde dag direct reactie) uiteindelijk toch besteld. Contractsformulieren direct per email teruggestuurd (op vrijdag middag) en maandag morgen pakketje met simkaart binnen. Al met al een aanrader dus en goede kennis van zaken!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb hier nu voor de tweede keer besteld. Bestelling twee keer binnen twee dagen binnen gehad. Telefonisch goed bereikbaar en reageren snel per mail. Een jaar geleden had ik een Nokia 6230 besteld deze ging na negen maanden kapot. Zij hebben het kosteloos laten repareren en zelfs kosteloos een leentoestel toegestuurd. Deze shop is echt een aanrader! Andere shops (GSMstunter, heb ik zeer slechte ervaring mee) zouden een voorbeeld moeten nemen aan Typhone.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Zon twee maanden geleden bij Typhone de Siemens M75 besteld, de volgende dag was het toestel al binnen, de eerste service was helemaal fantastisch. Na een dag kwam ik erachter dat mijn toestel een fout had, Typhone opgebeld en hier melding van gemaakt, ze zeggen daar echter dat dat geen fout is maar dat dat zo hoort bij dit toestel. Via andere sites ervaringen gevraagd van medegebruikers en daar werd mij duidelijk gemeld dat alleen ik dit probleem heb. Wederom Typhone gebeld, sorry maar zo hoort het is hun reactie, zelfs nog fotos gestuurd maar nog wordt er niet gehandeld. Mailtjes gestuurd, maar een reactie komt er niet! Kortom, mijn eerste indruk was zeer positief (maar ja, ik ging er natuurlijk kopen) maar bij problemen achteraf geven ze geen hulp, een keer en nooit meer hier wat kopen!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Betaalde al rekeningen van de provider en kreeg pas drie weken later. Terugstorting vanuit Typhone was niet op tijd en ik kreeg te horen dat de persoon die over die soort terugbetalingen ging op vakantie was en pas over vier weken terug zou zijn. Zelf voorgesteld om dan een bepaalde soort vergoeding te krijgen voor de slechte service. Toen kon men wel ineens het geld wat nog verschuldigd was terug te storten, zeer slechte zaak. Moet er wel bij zeggen dat ik ter compensatie dat ik drie weken op mijn toestellen moest wachten er het standaard accessoirepakketje voor de toestellen die ik besteld had heb gekregen, stelt niets voor na mijn mening. Reden waarom ik drie weken op mijn toestel moest wachten, was omdat ze mijn toestellen niet op voorraad hadden. Typhone gaf natuurlijk de provider de schuld.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Voor de aanschaf van mijn gsm-tje heb ik een mailtje gestuurd naar zes webshops. Van vier heb ik een reactie gekregen en van Typhone een zeer uitgebreide reactie met prijsvergelijk en mogelijkheden die voor mij interessant zouden kunnen zijn. Ik heb op vrijdagavond de bestelling ingestuurd en direct betaald. Op dinsdag had ik de gsm binnen! Daarnaast biedt Typhone ook de mogelijkheid om tegen de prijs van 4,40 euro de gsm in geval van defect waar ook in Nederland verder gratis op te komen halen en te bezorgen. Ik hoop niet dat ik gebruik moet maken van deze service. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken met betrekking tot de bestelling en levering. Qua prijs was hij niet de goedkoopste maar het scheelde niet zo heel veel.
Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden en zal zeer vermoedelijk meer zaken met Typhone doen.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Zeer goedkoop. Ik heb een gratis Nokia 7200 bestelt met een abbo van KPN 17,50. In de winkel moet je er nog 130 euro bijleggen voor dezelfde mobiel + gsm. Levering duurde vrij lang maar dat kwam denk ik door het nummerbehoud.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Twee jaar geleden LG 510 W gekocht, na 1 jaar ontvangst problemen, opgestuurd en een nieuwe LG W5200 terug gekregen. Goede service!

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik bestel hier nu al twee jaar achter elkaar en zeer positieve ervaring. Eerste jaar 6600 gekocht binnen twee werkdagen geleverd. Dit jaar T-Mobile sim only besteld. Ook binnen twee werkdagen geleverd. Telefonische bereikbaarheid zeer goed. Zeker in vergelijking met andere shops (gsmstunter, belnu) waar ik eerder besteld heb. Veel kennis van zaken.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Ik heb hier in Oktober mijn vader naar doorverwezen, 2x gratis 6230s bij 2 zakelijke T-mobile abonnementen. Vandaar voor de prijs/kwaliteit een 10, namelijk 2x 6230s voor 300 euro.smile Levering was wat langer dan verwacht omdat (volgens Typhone Nokia de 6230 tijdelijk niet leverde in de witte kleur). Uiteindelijk werd mijn vader aangeboden om 2 zwarte te nemen met daarbij 2 maal gratis een accessoire pakket ter compensatie. Als nog prima afgehandeld.

Support
Bezorging
Service
Nazorg
Prijs/kwaliteit

Hier heb ik mijn eerste mobiele telefoon via internet besteld. Erg goede service en scherpe prijzen! Voordat mijn abonnement afliep werd ik gewaarschuwd dat ik mijn abonnement moest opzeggen. SUPER!!